Sunday, August 19, 2007

Kisah Tak Sempurna - Samsons



Intro : A F#m Bm E 2x

A F#m
aku memang tak berhati besar
Bm E
untuk memahami hatimu di sana
A F#m
aku memang tak berlapang dada
Bm E
untuk menyadari kau bukan milikku lagi


D
dengar dengarkan aku
C#m
aku akan bertahan
Bm
sampai kapan pun
E
sampai kapan pun

reff:
D C#m
maafkan aku
Bm A
yang tak sempurna tuk dirimu
D C#m Bm
usailah sudah kisah yang tak sempurna
E A
untuk kita kenang

A F#m
andai aku dapat merelakan
Bm E
setiap kepingan butiran kenangan indah
A F#m
andai aku sanggup menjalani
Bm E
setiap detik dan waktu mendatang


Musik : F#m E A E
F#m E D D E

Komen Aku: Ni lagu baru samsons yang aku baru tau jugak laa... lepas lagu Bukan Diriku nih... dah tak tau apa lagu samsons... tetiba dengar kat era ada keluar lagu tu... lagu nih rancak... tapi still boleh layan laaa.. suara bambang tu pelik betul laa.. ada qalqalah macam Steven Tyler pun ader aku dengor... tak reti la nak follow....

2 comments:

AfzaNistrator said...

Amboi bz2 pon sempat lg upload lagu ek. nih mesti upload mase kat starbuck nih. Btul x?

Anonymous said...

4 thumbs up! [termasuk jari kaki] hehehe.. keep it up en. evildead ;)
~ cik tasha ~