Monday, May 28, 2007

Aku Bukan Orang Suci - Element






Element - aku bukan suci



Am Dm G Em F Dm E 2x

Am G
Mestinya kau mengerti
F
Sejak pertama kali
E Am
Kala kau peluk diriku
Am G
Jangan engkau biarkan
F
Diri terhanyut nafsu
E F
Aku bukan orang suci

C F
Bukalah matamu berpaling dari diriku
E F
Benamkan semua mimpi-mimpimu
C
Jujurlah pada hati masih banyak cinta
F E
Menanti jangan kau harapkan aku

CHorus
Am Dm G
Lupakan semua rayu
Em F Dm
Jangan kagumi aku
E Am
Karna ku tak cinta kamu
Am Dm G
Mohon kau tinggalkan aku
Em F Dm
Tak usah kau harap lagi
E (intro ) Am Dm G Em F Dm E 2x
Karna cinta untukmu palsu

Am G
Usah lagi sesali
F
Anggap tak pernah terjadi
E Am
Saat kau lepas diriku
G F
Pernahkah kau sadari aku tak pernah berjanji
E

Komen Aku: Tak tau nak komen apa... aku tau lagu ni satu jer group nih... tu pun diorang ada datang buat persembahan masa AIM tahun biler ntah....

No comments: