Monday, May 28, 2007

Bukan Diriku - Samsons




Intro: Fmaj7 G Em7 Fmaj7 G

Setelah kupahami

Kubukan yang terbaik
yang ada dihatimu
Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
yang mengerti kamu
Bukanlah diriku


kini maafkanlah aku
bilaku menjadi bisu kepada dirimu
bukan santunku terbungkam
hanya hatiku berbatas tuk mengerti kamu
maafkanlah aku

Reff:
walau kumasih mencintaimu
ku harus meninggalkanmu
ku harus melupakanmu
meski hatiku menyayangimu
nurani membutuhkanmu
kuharus merelakanmu

dan hanyalah dirimu
yang mampu memahamiku
yang dapat mengerti aku
ternyata dirinyalah
yang sanggup menyanjungmu
yang ramah menyentuhmu
bukanlah diriku

kembali ke reff
Interlude : Fmaj7 Em7 Dm7 C (2x)
Fmaj7 Em7 Fmaj7 G A
Gmaj7 F#m7
walau kumasih mencintaimu
Em7
ku harus meninggalkanmu
D
ku harus melupakanmu
Gmaj7 F#m7
meski hatiku menyayangimu
Em7
nurani membutuhkanmu
A D
kuharus merelakanmu

Komen Aku: Tab nih aku pun tak sure laaa... aku pun tengok ada dua orang brader ni main dalam youtube... tab yang aku dapat dari internet macam pelik jerr... anyway... lagu nih... memang boleh layan laa... suara bums memang peliklah... ada ala ala steven tyler... kat belakang tu mcm ada qalqalah pulak... ni pun kira lagu sodih jugak laaa.. tak percaya gi tgk video dia... memang la sodih....

No comments: