Monday, May 28, 2007

Salam Untuk Kekasih - Nadia





Am
Di sebalik kalbu
G
Yang semakin layu
Dm E Am
Terbenam rasa rindu
F G Am
Terkunci suara hati
F G Am
Tiada siapa tahu

Am
Dimanakah kasih
G
Tak seperti dulu
Dm E Am
Kata kau sayangkan ku
F G Am
Benarkah itu

Am G
Walau kehadiranku hanyalah sementara
Dm E Am
Bukan salahmu sayang kira kau jatuh cinta
Dm E F
Akan ku pergi jauh takkan kembali
Dm
Salam maaf permisi
E Am
Ku undur diri

Am
Kini ku bersara
G
Dengan langkah baru
Dm E Am
Menyisi luka ini
F G Am
Kekasih... sekeras aku
F G Am
Terhiris kerna kamu







Am

Ku tinggalkan cinta

G

Kisah yang berlalu

Dm E Am

Kisah kenangan kita

F G Am

Hanya kau tahu







Am G

Walau kehadiranmu bagaikan menghiasi

Dm E Am

Bukan caraku sayang harap engkau mengerti

Dm E F

Pemergianku ini tak ku relai

Dm

Salam maaf permisi

E Am

Ku undur diri

Komen Aku: Lagu nih je yang aku tau daripada Nadia... tak silap aku Sabahan... suara serak habis... masa time aku sekolah menengah lagi...

1 comment:

my_iziati said...

salam..thanks for lyric nadia..br tahu penyanyi lagu ni nadia.hee