Monday, May 28, 2007

Pergilah Sayang - Korie dan Ella



ELLA & KORIE
-Pergilah Sayang

tabs nie adalah sumbangan
IbanezX
Email : chohean@pl.jaring.my
Homepage : http://members.xoom.com/DennisL/



C Am F G 2x (Huuuu huuu huuuu)

C Am
Indah terasa bila cinta tercipta
F G
Memadu kasih janji bersama
C Am
Bersama-sama melafaz kata cinta
F G
Gurau senda dan tawa berdua

Dm Am
Tapi kini semuanya kenangan
Dm G
Kau pergi tanpa pesan


C Am
Mana janjimu yang kau lafazkan dulu
F G
Hidup dan matimu bersamaku
C Am
Rela kau pergi walau hati disakiti
F G
Biarkanlah aku sendiri

Reff:
Dm Am
Airmata menjadi penawar
Dm G
Akanku simpan semua jadi kenangan

oh... oh... oh...

C Am F
Pergilah kasih, pergilah sayang
G
Tinggalkan aku (pergilah sayang)
C Am F
Biarkan saja kenangan berlalu
G
Antara kau dan aku
C Am F G C
Pergilah sayang ...pergilah sayang...

Am F G C
back to Reff

Komen Aku: Lagu nih memang la dah lama dah... daripada Korie menyanyi sampai dah tak nyanyi dah... Seingat aku memula lagu nih Korie nyanyi sensorang... lepas tu agaknyer sebab sedap dan popular la jugak... kakaknyer pun nak ikut nyanyi sekali... jadi la lagu duet.....

No comments: